– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس علی آبادی در مراسم گشایش بازار گواهی صرفه‌جویی برق که صبح امروز سه‌شنبه 20 آذر ماه در وزارت نیرو برگزار شد، اعلام کرد: 60 درصد انرژی در مسیر انتقال و مصرف تلف می‌شود.

او افزود: نیروگاه‌ها به طور کامل آماده تولید برق هستند اما به لحاظ تامین سوخت در مضیقه هستند.

وزیر نیرو گفت: بازار معاملات گواهی صرفه‌جویی برق تلاش می‌کند، انگیزه کمک به کاهش مصرف را بالا ببرد.

علی آبادی گفت: یکی از برنامه‌های ما جذاب کردن محیط کسب و کار در بازار تولید برق است. بر همین اساس قول داده‌ایم همه بدهی خود را به فعالان اقتصاد انرژی پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

 
✅ آیا این خبر خودرو و حمل و نقل برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک‌ها:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *