به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، استان تهران با خروج ۹۴۱ هزار وسیلهنقلیه، بیشترین میزان تخلیه وسایلنقلیه را در بین استانهای کشور به خود اختصاص داده و به طور تقریبی ۳۰ درصد سفرهای بینشهری در کشور مربوط به خودروهای این استان است.
✅ آیا این خبر خودرو و حمل و نقل برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]

