رئیس سازمان مدیریت صنعتی، گفت: رتبهبندی شرکتها را بستری برای اعتبارسازی و توسعه پایدار است قرار گرفتن در فهرست شرکتهای برتر، مدیران را به ارتقای عملکرد سازمانی متعهد میسازد.
✅ آیا این خبر خودرو و حمل و نقل برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.