با آغاز مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، مستمری افراد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی از این ماه با افزایش ۳۰ درصدی واریز خواهد شد.

«احمد میدی»، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با اعلام این خبر گفت: «مطابق برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و در اجرای سیاست‌های عدالت‌ بنیاد دولت، مرحله دوم متناسب‌سازی مستمری‌ها وارد فاز اجرایی شده است.»

به گفته وزیر کار، این افزایش با هدف بهبود معیشت بازنشستگان و کاهش فاصله حقوقی با شاغلان انجام شده و پرداخت‌ها با احکام جدید از همین ماه اعمال خواهد شد.

کانال تلگرام گسترش نیوز

اینستاگرم گسترش نیوز


منبع:

خبرگزاری صدا و سیما



کدخبر:
352506


امیر خیرخواهان

✅ آیا این خبر خودرو و حمل و نقل برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اشتراک‌ها:
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *